»Njen svet je bil mladostniško optimističen, vendar resno razmišljujoč, zagnan in svetel.«
»Avtorica v ospredje postavlja spolno nasilje nad muslimankami.«
»Radijska opera pa vendarle ni namenjena le malčkom: zaradi univerzalne zvočne govorice je namenjena prav vsem poslušalcem.«
»Kje so moje zapuščenosti? Zrastle bodo kakor nekje gozd.«
»V procesu smo raziskovali relacijski prostor odnosov za uprizarjanje zahtevnih čustvenih stanj.«
»Menim, da je izmed vseh mojih sodelovanj s Saško Rakef pri tem delu uspel najgloblji spoj vseh izraznih sredstev.«
»Ustvarjalni proces Pogovorov v hiši Karlstein bi najbolje povzela kar z Bertinimi besedami: 'To je obračun s seboj in pogovor med vsemi mrtvimi, z vsemi pozabljenimi, z vsemi zavrženimi.'«
»Nekaj zelo lepega, močnega in transformativnega je v tem, ko se uzremo v bolečini. Strahu. Jezi. Žalosti. Upanju. Stik s temi globokimi čutenji nosi posebno avro lepote in mehkobe. Ranljivosti in dostopnosti.«
»Veseli me, da sem imel možnost v svet radijske igre vstopiti s sošolkami.«
»Snemanje radijske igre Soba s posebnim vhodom v ambientu staromeščanskega stanovanja me je objelo z navdihom.«
»ker me je zanimalo vnesti nekaj srhljivega v pripoved.«
»Kot igralec v radijski igri sem z radijsko hišo sodeloval prvič in veseli me, da smo projekt pripeljali do konca.«
»Snemanje radijske igre Soba s posebnim vhodom v ambientu staromeščanskega stanovanja s škripajočim parketom in nestudijskimi zidovi, me je objelo z navdihom.«
»Igro sem že večkrat poslušala, vsakič navdušena nad tem, kako režija, odlična igralska zasedba in zvočna podlaga ustvarijo žive like.«
»V stiski tega srečanja se izpovem svojemu možu Walterju.«
»Moj prijatelj Milan Kundera je rekel, da ni dovolj, da se ljubimo. Moramo znati deliti noč. In midva s slavčkom si jo pošteno deliva.«
»Takšne zgodbe, kot je ta, v kateri so se srečali Kovičeva vrhunska poezija, navdihujoča izvirna glasba Jerka Novaka in izvrstna vokalna pripoved Nece Falk, se zgodijo zelo redko.«
»Igra po delno avtobiografski zgodbi angleškega scenarista, pesnika in dramatika Toma Daltona Bidwella je zgodba o na smrt bolnem mladem Davidu, ki si za svojo poslednjo željo želi le tisto, česar mu nihče noče uresničiti – spati z žensko in izgubiti nedolžnost, preden se poslovi od tega sveta.«
»Zvok je tisti spremljevalec, ki mu riše podobe okolice, sveta, ljudi, dogajanja in občutij.«
»Prav zvok je tisti spremljevalec, ki mu riše podobe okolice, sveta, ljudi, dogajanja in občutij.«
»Delo inovativno uporablja zvok ne samo kot dražljaj za zaznavanje posameznikov, temveč tudi za pripovedovanje časa, trajanja, prostora, bistva trenutka in človeškega sobivanja.«
»Če ste ljubitelj preverjenih turističnih destinacij in vas navdušujejo uveljavljene znamenitosti, potem se vam ta blodnik ne bo zdel niti malo uporaben.«
»Knjiga je nastala iz enega popolnega veselja. S prijateljicama smo skupaj hodile na izlete, na katerih smo si zapisovale, kje smo se potikale, kaj smo videle, kaj se je tam zgodilo, si še kako reč izmislile, in to pridno zapisovale v zvezek.«
»Na eni večerji je Agata rekla, da moramo napisati knjigo. S Tamaro je najprej nisva vzeli resno.«
»Če ste ljubitelj preverjenih turističnih destinacij in vas navdušujejo uveljavljene znamenitosti, potem se vam ta blodnik ne bo zdel niti malo uporaben.«
»Knjiga je nastala iz enega popolnega veselja. S prijateljicama smo skupaj hodile na izlete, na katerih smo si zapisovale, kje smo se potikale, kaj smo videle, kaj se je tam zgodilo, si še kako reč izmislile, in to pridno zapisovale v zvezek.«
»Na eni večerji je Agata rekla, da moramo napisati knjigo. S Tamaro je najprej nisva vzeli resno.«
»Njegova smrt je bila hrupna, pogosto je skozi okno v Kapiteljski ulici vpil od strahu, da ponoči ni zatisnilo oči kapiteljsko predmestje do zadnje hiše.«
»Globini morja misli so globoke.«
»Ključno vlogo v romanu imajo one, ki si morajo položaj in pravice, povsem samoumevne za nasprotni spol, šele izboriti, večkrat tudi na račun lastne ženskosti. Polnokrven prikaz nekega obdobja, ki odslikava tudi sedanje stanje.«